Monday, February 2, 2009

plus sizes girl@perempuan berbadan besar

tadi di sekolah lepas saja habis menjawab kertas soalan excel pendidikan agama Islam aku dan rakan-rakanku yang lain membuat perkara yang kami biasa lakukan iaitu mengusik junior2 yang cute yang lalu lalang depan kelas kami.
adalah satu ketika ni ada seorang junior yang berbadan besar lalu di depan kami semua kawan aku tak usik dia.hmmm...
so aku tanya la..
"kanapa kamu tia kacau dia?"..dan mereka berkata..
"euwww,isshhh,budueee..gemuk ba dia tuee.."

aku hairan dia memang la gemuk tapi dia cute n lawa lagi tue.
ketara sangatlah kwan2 aku tu berfikiran sempit sikit sebab mereka masih percaya bahawa jika perempuan itu gemuk bermaksud perempuan itu hodoh,hina..haisss..ni la manusia minda kelas ke-3 ni.

pada aku tak kisahlah kalau perempuan tu gemuk ka,banyak jerawat ka asalkan dia tau jaga diri ok laa..

big size girl,dont care if people saying dat u r ugly..just ignore 'em.maybe bcoz they dont know that 4 out of 10 birth is..emmm,u know the rest of my sentence.big girls u r beautiful as long u can take care of yourself.
to me there is no difference between the slims and the big sized.
size dont matter.

best regards,
beneath me im nobody shukree.

1 comment: