Saturday, January 31, 2009

pagi 1 Februari

aku bangun awal hari ni jam 5 pagi suda aku tepacak depan pc.
aku sangat letih kelmarin pasal aku pegi pengebumian moyang aku.
samapi rumah saja tidur terus sebab tu aku boleh bangun awal.
awal-awal tadi sudah aku plan apa yang harus dibuat pada hari ini.
jadi aku pun tulislah apa yang patut aku buat hari ini tu dalam buku 'crash & burn'.
sekali tengok dalam buku tu rupanya ada lagi kerja 29 januari yang tertangguh.
ahhhhhh...semangat aku hilang sebentar dan aku mula start mengeluh.
tapi dengan hati yang tabah aku hadapi juga.hahahaha.
banyak perkara aku kena buat hari ini antaranya kerja rumah biologi aku checkpoint 1.2,1.3 dan 1.4.
servis basikal.vacuum kereta.ambil keropok.rancang pemasaran perniagaan(aku buat perniagaan keropok lekor).untung banyak ohh..
doakan aku dapat menghabiskan kerja ini dengan jayanya pada hari ini ya.temakaceh.

No comments:

Post a Comment