Thursday, February 12, 2009

aku bisnes supply kropok lekor.so what?got an issue with that.?


di sabah ni memang payah sangat untuk cari supplier yang supply keropok lekor yang berkualiti.

kalau ada pun supplier tu mesti dia supply keropok lekor yang komposisi utamanya ialah TEPUNG dan bukannya IKAN.

keropok lekor yang aku supply ni diperbuat daripada 90% ikan.

orang mersing yang buat.

orang Terengganu banyak tinggal di Mersing.so paham2 la ya.

aku supply keropok lekor ni dengan harga rm1.50 sebatang(harga yang sangat murah di Sabah).

aku buat delivery keropok lekor ni setiap hujung minggu di kawasan kota kinabalu dan kawasan sewaktu dengannya.

aku bagi sos pencicah keropok lekor tu sekali ba.

so sesiapa yang mau beli,contact la aku.

ni phone number aku 0146798050.

ym aku pun bole.nobodyshukree.


p/s..aku biznes mau kumpul duit untuk travel pegi Angel Falls,venezuela..hujung tahun ni.InsyaAllah.


1 comment: