Monday, February 2, 2009

sewaktu exam tadi.

aku baru saja habis exam tadi.kertas add math..payah gila babi wooohhh..
waktu exam tadi aku tiba2 teringat ada seplastik kacang ada di laci aku.so tanpa berlengah aku pun ambil lah then aku buka(waktu exam tuee..)ada cikgu lagi di belakang cikgu hadijah.
dalam masa aku buka kacang tu kan adalah bunyi2 plastik then kawan2 aku terdengar!
apa lagi macam biasalaa..kna minta kacang aku..aku ok jaa..
"kieeyyy,mnta kacang tue!"kata samsul.
so aku pun bagi lahh tempat dia.
lepas tue aku terdengar lagi suara-suara sumbang..
"sul,minta kacang tuee.."shafi'e la pula dah besuara..hmmm..,
selepas shafi'e ambil kacang tu dia pass la p tempat aku balik..
aku makan sikit kacang tue lepas tuee..aku baling2 budak2 nerd d depan dengan kacang tue..mengamuk dorang wooo..tapi dorang x tau aku yg baling kacang tue.dalam masa yang sama cikgu hadijah tengah leka memeriksa kertas jawapan exam..
setelah habis masa.aku pun hantarlah paper add math aku yang confirm gagal tuh..
5 minit selepas aku hantar kerja tu cikgu jannah pla datang macam biasa la bagi salam dan sebagainya..
hmmm...cikgu jannah cakap..
"sorry ya klas,cikgu nda dapat mau mengajar hari ni sebab cikgu tak dapat fokus hari ini kerana cikgu penat membuat slideshow semalam sampai jam 3.30pagi.."
ketua klas aku pun ckap...
"ok lah cikgu x pa kami boleh belajar sendiri sikit.."
kesian cikgu jannah tadi,busy betul ba dia tu,sebab tu dia sampai nda boleh mengajar tu..

No comments:

Post a Comment